Bedazzled
Yoo hoo ! XD| Dashboard | +Follow
Ujian Setara 1 , Macam manalah ?
Ahad, 11 Mac 2012 | 5:58 PG | 0 dazzle(s)
Soalan tu wjib d'tanya apabila aku lpas ujian . korang smua pn msti sma kn ?? kn , kn?
Sblum sya melanjutkan crita , sya tk tau pn ada ujian setara sgala nie ..
tpi , msa kna bgi jadual waktu bercuti tu.. aku tgk ada 4 perkataan UJIAN d'sna . aaiiyyya...
STRESS!!


krtas tu sdahlah d'bgi swaktu orientasi . aku ktika tu mmang btul2 mw pindah sdah.
tpi , Alhamdulillah , skrang agk kurang keinginan ntuk pindah .
Ujian Setara ?
Oklah . Dapat jgak jwab .
Except ,
Sains , PAI ,Kemahiran Hidup Bersepadu .
Geo senang .. ! BAK , mm oklah . dpat jgak jwab .
Sya tkut Sains .. ishh , takut mw tunggu result .
Hrap ok .
Target 4A 5B .
hhha . Hope dpatlah capai target tu . :)
Saya jarang update dh nie . cian ..
Rindu btul aku sma kwan aku. Chrisca , Aainaa , Riska , Kinah , Jannah , Rainor , Ain  , Afifah and byk lgie !Miss korang


Thank you Aainaa , ingatkan pasal update blog :)

OLD / NEW