Bedazzled
Yoo hoo ! XD| Dashboard | +Follow
Saya Nak ke Dunia Remaja Dah ! :/
Sabtu, 31 Disember 2011 | 7:09 PG | 0 dazzle(s)
yeah .. yeah .. dah nak 2012 dah . Baii 2011 ! 
But , before that .. Sorry sesangat dah lama dah tk update blog semenjak prgi melancong hri tu .
Sebuk lah kan , bdak y bru nk prgi ke tingkatan nie .
Barang asrama byak y kna bli . Mendaftar lgi . barang skolah hrian lgi . dan , lagi , lgi , lagi !
Erm , tk taulah gembira ke tak . Gembira mmanglah kan dpt tinggal kat asrama . dpat kwan bru . tpi , aku miss kwan aku y dlu . mreka funny . aku berkawan pn klau tk slap , thun 2 bru ada kwan rpat , c Jan dan Sakinah . :D
slpas tu , kwan - kwan y gila - gila :P
Kwan skolah agama pn Best ! 
Tapi , aku tk brapa rpatlah sgt . Y aku rpat bdak dri Merintaman , PB dan Kawang jerk . sume pompuan .Bukan lelaki . Dorang bestlah jgak . tpi , ermmm.. mcam mna ah nk ckap ? huh ! tpi , bdak SUI mmang Best !
Semua kawan aku pn best . termasuk , bdak PPD ! hha .. they are awesome .. because , bdak - bdak pandai jark .. kui2 .. #dah seinci plak hidung ni menaik XP

Tapi , rasanya Azka akan jrg On9 dh thun dpan . Maklum , bdak Asrama . :P
Hope to bdak - bdak y mengenali saya yang comel loteh nie , hope you will don't forget me .
Wafiy,Brandon,Chrisca,Jannah,Aleese,Ernie,Evangelyn,Manisha,Kasbin,Leyzella,Marshall,Mefa,Ridwan,Munirah,Afifah , Fazerah , pipah besar , Sakinah , Izza ,Rainor, Rafi , Riska ,Sharisan,Wenzella,Zuhailie,Erfify ,Rosmadi,Isma,Siti Nurhaliza ,Merna,Izzati , Hidayatun,Dayang,Aainaa,Syahirah,Haryati,Ain,Ernie (Chong Hwa),Azpar,Rezdwan,Afiq,Amirul,Azizi,Hasabullah & bdak - bdak PPD .Cyang korang smua . Hope PMR #kalauadamasih kita buat y terbaekk dan buktikan Gagal hanya Sekali , Bukan untuk selamanya . Ia adalah penentu sma ada kita seorang y cpt putus asa ataupun tidak .


  Kite pergi ke SMKA Tun AhmadShah Inanam.So,kalau lawat Inanam,Jgan lpa lawat sya.#ngarut

OLD / NEW