Bedazzled
Yoo hoo ! XD| Dashboard | +Follow
Day 5-When UPSR/PMR/SPM/STPM result out.How the situation around you?
Isnin, 5 Disember 2011 | 7:42 PTG | 0 dazzle(s)
Masa UPSR.huh! semestinya semua orang berdebar-debar kan ? It's also me and my classmates .
Di luar aku Happy jerk . macam tak de apa-apa y berlaku . Tapi , didalam .. HANYA ALLAH Y TAHU.
kebetulan itu hri terakhir sukan dan juga hri terakhir sekolah bgi sesi persekolahan 2011 . untuk tahun 1 until year 5.Year 6 sampai keesokan harinya.Selepas hadiah sudah dibagi kepada pemenang-pemenang hari sukan.Year 6 disuruh duduk dan tunggu di dewan.Hati aku pn bertambah gementarlah lagi.

Budak lelaki duduk di kerusi.budak pompuan duduk di lantai.aku,riska,jannah,sakinah,aleese,rainor dan Izza sit in a circle.si riska nyanyi lagu y jiwanglah pulak.aish..air mata aku pun mengalir.tapi,segera aku lap.si Jannah plak merah habis sdah mata dia.lelaki-lelaki plak klihatan tenang jerk.ketawa,bercerita.tapi,sebenarnya they just want to be cool.eleh,tpi dlam hati giler tkut.:P

Suddenly , cikgu Patma pergi ke arah kami . dan , cikgu panggil aku dengan si afifah.Peliklah juga.kenapa kena panggil.aku fikir ada apa-apa.jadi apabila sampai di sudut dewan terbuka.cikgu patma tanya kami satu soalan."kamu buat baik-baik kah masa BMP?"belum sempat kami dua mau jawab.cikgu patma mendahulukan soalan dengan soalan y membuat empayan di mata keluar tanpa dipaksa."disebabkan BMPlah,kamu tidak mendapat 5A."Ya Allah,betapa kecewanya aku.bila diberitahu begitu.aku peluk cikgu patma sambil keluarkan airmata.aku tk pduli lgi apa junior and others ckap.aku ada dengar c riska ckp "Azka..!!" I don't know.How to do.I just cry and cry.Selepas tu, kmi disuruh pergi dewan.aku lihat kawan-kawan aku menangis sdah semuanya.

erm..kesimpulan dia 3 org dpt 4A 1B .y satu lgi tu di Sk.Pekan,si ridwan.Mathematics y dia B.
3 orang lgi dpt 3A 1B 1C . dan,22 orang y lulus.erm..aku rsa sdih dgn dorang y tk lulus.sejujurnya,aku ckap mereka jga pandai.dan,kadangkala mereka y ajarkan saya.bukan,saya y ajar dorang.Btw,friends.Thankz for the all.:)

Read my other entry about UPSR at here. :3

OLD / NEW