Bedazzled
Yoo hoo ! XD| Dashboard | +Follow
Yeah!Dah Nak Raya!
Isnin, 29 Ogos 2011 | 1:42 PG | 0 dazzle(s)
assalamualaikum,tak lama lagi dh nak raya.aku nak cakap selamat hari raya aidilfitri..Maaf zahir dan batin!

Mesti byk yang balik kampung kan?aku tak.Sebab,kampung mak dan bapa dekat jark.mmm..tpi,tak lama laagi UPSR!huhu..nervous..sebab,keputusan aku akhir-akhir nie...bad!:(
terutama...Bmk!OMG!x sangka aku lemah ini..aku sdh dpt -B- huhu..

oklah!aku dah tak nak berbasi-basi lagi kat cni..cukuplah,ok nk ckp..kalau azka ada buat silap..please,maafkan azka..Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir Dan Batin..;DD
* MAWI JADI KAYA
SITI JADI DATIN
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN ..
STACY AF6 DPT KERETA
...MILA AF5 DPT RUMAH
KLU ADA MASA
JEMPUT LA DTG UMAH
APEK MAKIN KERING
SYYANIE MAKIN TEMBAM
IDEA DH KERING
PENUTUPNYA WASSALAM *

OLD / NEW